LadyMarmelatte oğlum sürekli zaten benimle tuvalete giren bi çocuk yani ne amaçla tuvalete gidildiğini biliyordu. Hem klozete otururdu ama hiç yapmazdı çiş ya da kaka. Daha 1 yaşındayken lazımlık almıştım oturup kalkiyordu ama hiç yapmıyordu ona da. 2 yaşını 10 gün geçtikten sonra bi gün denedik bezi çıkarıp ama üstüne çiş yaptıkça korktu anlam veremedi ve asla tuvalete de gitmek istemedi tekrar geri taktik bezi. Sonra aylar geçti işte, zaten kakasını yaparken sürekli kaçar saklanır yapar gelirdi yaptım diye değiştirtirdi hemen bezini asla üstüne oturmazdı kakalı bezin, artık bi zaman sonra çiş yaparken de normal tuvalete çiş yapma pozisyonunda yani ayakta yapar ya erkekler genelde o şekilde durup piişştt diyip yapıyordu çişini bezine. Dedim galiba artık zamanı geliyor. Bi akşam üstü kakası gelmiş söyledi, zaten yapmadan önce haber verirdi hep sonra yapardı bezine. Neyse gel gidelim tuvalete yapalım dedim istemedi, lazımlığına yapalım dedim tamam dedi gittik oturduk, tabi kaka yapmadı ama çiş yaptı. İlk kez o zaman çiş yaptı lazımlığına. Sonra tekrar taktik tabi bezi, 1 2 sefer daha aynı şey oldu lazımlığına çiş yapmayı kabul etti falan dedim tamam artık. Bir sabah kahvaltı faslı falan bittikten sonra dedim annem çıkaralım bezini artık takmayalım sen büyüdün çişini kakanı bizim gibi tuvalete yap, tamam dedi 🥹 allahima bin şükür öyle bir hazırmış ki gerçekten beni hiç yormadan zorlamadan öğrendi tuvaletini. Bu aralar biraz fazla tutuyor yapmak istemiyor saatler geçiyor artık zorla götürüp yaptırıyorum. Onun dışında hiç bir sorun yaşamadık çok şükür Allahım’a. Darısı başınıza inşallah, çocuklar için uygun zaman olduktan sonra herkes için kolay olacağını umuyorum.