Hayal123 FilAyk bende hiç bir iş yapamıyorum ve yalnızım🙄 eşim geldiğinde bakıyor sadece anca o zaman işime bakabiliyorum.. benim dediklerim senin bebegindede var mı canım özellikle el kol kafa hareketleriyle kendini uyandırması.. acaba diyorum bir rahatsızlığı mı var doktor sağlıklı diyorum.. ama hiç durmuyor bir yeri uykuda bile hareket halinde🙄
FilAyk Hayal123 son 3 gündür kabızlığı var o yüzden huzursuz uyumuyor. Uykuda hareket ediyor bazen ama uyanmasına sebep olmuyor. Kolları battaniyesinin altında olunca uyumuyor illa dışarıda olacak ve ellerini yüzüne koyup uyuyor ben de düzeltmeye çalışmıyorum rahatsız etmiyorum. Gündüz uykusunu sevmiyor en fazla 10 dk uyuyup uyanıyor. Dün yemek yapmaya giriştim mutfakla odası arasında mekik dokudum. Olimpiyatlara katıldım sandım bi ara☺️ Mesela kahvaltı yapamıyordum artık ayağıma alıp hafif hafif sallayıp oyalıyorum bir yandan da kahvaltı yapmaya çalışıyorum. Dediğim gibi alıştım artık ben sağlıklı olsun da yorulmaya razıyım. Doktor bebeğine sağlıklı diyorsa sıkma canını sen de daha tam olarak düzene girmediler düzelirler inşallah 🙏
Hayal123 Wyz gazdan mı diyorsun canım.. gaz ilacida kullanıyorum aslında sab.. ama ikinmalari çok var.. eli kolu kafası hiç durmuyo uyurken bile acaba gaz mı sıkıştıriyo bu kadar🙄
Funda86 Kubraozdemirr daha detaylı anlatabilirmisiniz size zahmet olmazsa?? Dizinize yüzüstü yatiriyorsunuz sanirim.bacaklarimizin üstüne mi yatiracağiz
Kubraozdemirr Funda86 tabi, siz oturun dizlernizin üstüne uzun yatırın çocuğunuzu, bacaklarınızı aralayın ve çocuğunuzun bacaklarını aradan sarkıtın , o sırada karnı dizinizin üstünde olmuş oluyo baskı yapıyo, sizde tırtını ovalıyosunuz saat yönüne doğru
Hayal123 Esmaozenn benimkininde burnu tıkalı serum fizyolojik sıkıp aspiratörle temizliyorum.. ama yine tıkanıyor bir süre sonra hırıltı geliyor burnundan.. on beş gündür geçmedi bir türlü .. KBB a bile götürdük gayet sağlıklı bebeğiniz diyo.. ama bu kadar tıkanıklık neden oluyor anlamıyorum🙄
Hayal123 Baharutku bizim işimize mı yaramadı acaba sab.. günde kaç kere kullanıyorsum canım ben kullandığım halde hep ikinma halinde.. sürekli alttan gaz cikariyor.. kiprkirmizi oluyo🙄
Baharutku Hayal123 Günde 3 kere 7 damla veriyorum memnunum doktorum eğer gaz problemi olmazsa kendisi yaparsa verme dedi hatta canımm
Busemm Hayal123 atak haftasında olabilir mi acaba. Bebeklerin böyle haftaları oluyo ve insan kendi çocuğunu tanıyamıyor.
Seraporucguney Hayal123 aynı şey başıma geldi deliricek raddeye geldim sonra kızımın ses istediğini anladım şimdi gazını güzelce çıkarttıktan sonra biraz sesli müzik açıp beşiğinde sallayarak uyutuyorum
Deletedmom006 [bilinmeyen] benim cocuk 49 gunluk ama dogmasi gereken adet tarihime gore tarihe gore de 15 gunluk. Hangisi olcak
FundaArya Hayal123 merhaba Bebekler düzeni çok severler, gece gündüz ayrımını öğretmelisin nette çok bilgi var bunun üzerine. Gaz sancısı olunca ya neme isterler ya da kıvranırlar bunun içinde teknikler var... Allah kolaylık versin🙏
Nereidd Hayal123 gaz gibi geldi bana, benim kızım da sürekli homur homur uyurdu, 5 aylık oldu hala gazı olunca öyle uyuyor