Kizlar ayakta sallamaya alistirmicam diyerek basladigim bu yolda hic bi yontemle uyumayan oglumu iki yildir sallayarak uyutuyorum. Artik ayaklarima yapisacak oyle gezicez yani. Gece gunduz salliyorum. Bide 2 ay once bi kardesi oldu. İkisiyle birden ugras cok zorlaniyorum. 2 yas sendromundan bahsetmiyorum bile bu aralar oglum kafayi yedirtiyor bana. Lutfen bi akil verin ayakta bile zorla uyutuyorum o kadar huysuzlasti ki ve uyku duzeni karmakarisik oldu . Nasil kendi kendine uyur bu cocuk . Gece uyaniyor beni salla diyor deliriyorum artik. Oglumun kendi kendine uyudugunu gorsem yemin ederim sevinçten aglarim o dereceyim