Bu adet niye gecikti bu ay anlamıyorum. Üç ay önce doğum yaptım. İlk adetim bir kaç gün gecikti sonra adet oldum 10 gün sürdü. Ama bu ay çok garip oldu 3 gün sadece kahverengi leke gördüm ondan sonra hiçbir şey görmedim. Arada belim baldırlarım ağrı yapıyor. Tam diyorum kesin adet oldum ama yok yani. İnşallah hamile değilimdir. Korunuyoruz ve korunmasız ilişkimiz olmadı ama buna rağmen çok korkuyorum. Test yapmaya korkuyorum çünkü varsa psikolojik olarak çekerim bilmiyorum. Dua edin kızlar bi an önce regl olayım.