Bebeğim 5,5 aylık,3 aydan beri meme reddi vardı Artık gelişimi de geri kalınca mama verdim, uykudayken alıyordu artık almıyor gece emziriyordum artık sütüm çekildi. Eskisi gibi yok üzüntüden. Sağın diyeceksiniz, maddi durumumdan dolayı iyi sağma makinası alamadım trenyoldan uyguna almıştım. Emzirmek çok istiyorum bide üstüne acil sünnet oldu iyice gece emmesini, uyku sersemiyken emmeyi bıraktı. Lütfen Allah rızası için bana fikir verin destek olun çok çaresizim ağlıyorum artık😭