Arkadaşlar 20lik dişim yarı çıkmış yarı gömülü ve benim onu cerrahi işlemle aldırmam gerekiyor ama çok korkuyorum çünkü hiç dişçiye gitmedim genel anesteziyi devlet yaparmı yoksa özele mi gideyim tamamlayıcı sağlık sigortam var dişi karşılıyor mu şimdiden teşekkür ederim herkese