Aylar önce çok kötü bir şekilde yandım vücudumun belirli yerlerinde yanıklar oldu yanığımın derecesi 2 idi yatırdılar beni hastanede ve ben yandığımda küçük kızım gördü .. ben onlar çok korkmasınlar diye çığlık yada ağlama hiçbir tepki veremedim şoka girmiştim . Şimdi sorduğum soru kızım hergün vücudumu gören yerinde ayağıma doğru anne yandı ? Diyor sürekli evet yandı ama iğleşti acımadı hiç diyorum . Sizce travmamı oluştu kızımda . Eğer böyle ise kahrolurum.