10 kasim 2018 dogumlu bir oglum var dogardogmaz solunum sıkıntısıyla yogum bakimda yatti 6 gun kadar.dogdu dogali gecmek bitmek bilmeyen burnunda bi tikaniklik soz konusu geceleri uyuyamiyor burnundan nefes almaya calistikca cok zorlandigi icin uyku problemi inanilmaz derecede.kac kez kbbye cocuk doktoruna goturdum hep ust solunum yolu enfeksiyonu diyolar burnu dolmus diyolar 14 15 aydir burun surekli mi dolar ben altinda farkli bi sebep yattigini dusunuyorum.geniz eti buyuktur belki dedim film cekildi o da oyle rahatsiz edecek derece de degil dendi hep alerjiden suphelenildi test yaptirdim alerjisi de oyle asiri yuksek cikmadi.bebekken goturdugum butun doktorlar zamanla gecer kikirdak yapisi daha tam olusmadigi icin rahatsiz ediyor 2 yasina kadar gecer dendi fakat hicbir ilerleme yok.sanki nefesi bikac saniye gidip geri geliyo gibi uyku apnesi gibi simdi bir cocuk cerrahisine goturucem solunum yollarina bakiyorlarmis.benimle ayni durumu yasayan var mi bir de cpap diye bir makine var gece yatarken takiyosun ve cocuk cok rahat uyuyabiliyormua bunu kullanan var mi bana anlatabilirse cok sevinirim 😊