Merhaba sevgili anneler,
Gündüz ve gece çiş yapmada sorunumuz yok ama kakayı yapmıyor tutuyor. Korkuyor ve aglıyor yapmak istemiyor. Bugun tesadüfen yaptı ve ağlamaya başladı. Bu durumla nasıl başa çıkabilirim. Çoçugumda travma kalsın istemiyorum. Önerilerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var