NmalkoC Oğlum araba hastası olduğu için böyle bir pasta yaptım yarın doğum gününü kutlayacağız daha tam bitmedi 3 rakamı, lastikler falanda yaptım yanlara koymak için fakat havalardan dolayı şuan dondurup koyuyorum fikir alayım nasıl olmuş sizce eklemem gereken başka birşeyler olabilir mi ?
Marsila NmalkoC Annem böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ❤️ Ellerinize sağlık mükemmel olmuş bayıldım valla
Poncikkkk NmalkoC maşallah rabbim nazarlardan korusun eline emeğine sağlık harika becerın var şahsen ben yapamam böyle şeyler çocuğun cok sanslıymış Allah seni ailenin başından eksik etmesin
NmalkoC BENOYLEUYGUNGORDUMM Zeytin-gozz1 Marsila Poncikkkk uykusuzanne__ Teşekkürler arkadaşlar normalde mesleğimdi 10 yıl oncesinde fakat evdeki imkanlardan malesef pastanedeki gibi olmuyor ekipman konusunda bende özel günlerde falan sürekli evde yapıyorum sevdiğim işte olduğu için zevkle yapıyorum çok teşekkür ediyorum hepinize 🌸🌸
NmalkoC ReisinKizi yazıyı yenilebilir kağıtlar var canım onu pasta malzemesi satan yerden çıkartıp şeker hamurunun üzerine kestim
NmalkoC balinayakafaatanhamsi çok teşekkür ederim 3 yaş sendromlu bebem memnun olursa bakalım kesin neden yeşil falan değil diye ağlar kesin 😂
balinayakafaatanhamsi NmalkoC ah şu sendromlar. Biz sendrom falan yaşamadık. Biskuvili pasta görsek sevinirdik. Şimdiki bebeler çok şanslı. Baksana sen şu pastaya. Hangi bebeye nasip olur böylesi. Ama yok. Sendromdaysak o kriz geçirilecek..😐
NmalkoC balinayakafaatanhamsi birşey yapmamak lazım aslında çünkü doyumsuzlar bence her istediklerini hemen yapıyoruz ( hep böyle diyorum) yanlış yapıyoruz ama neyse biz yapalımda onlar memnun olmasın 😂
Duriskonunannesiii NmalkoC maşallah çok güzel olmuş, oğlum olsaydı ben de böyle bir şey yapardım herşeyi tam, ekleme çıkarmaya gerek yok 👍ben de.kizimin 4 yaş doğum günü pastasını kendim hazirladim iki pasta biri aile içinde biri kreş için elsali tutturmustu çok şükür alnımın akıyla çıktım işin içinden ilk defa yaptim hayatımda ama eğlenceliydi şeker.hamuruna şekil vermek 🤣
NmalkoC Duriskonunannesiii ne kadar güzel bence kötüde olsa iyide olsa evde emek verip uğraşmak gibisi yok bende çok seviyorum şeker hamuruyla uğraşmayı benım mesleğimdi 10 yıl oncesi severek çalışırdım işimde ama içerisine çok katkı maddeleri giriyor zaten hazırlar çokta sağlıklı değil ovaleksi jelatini nişkozu evde herzaman daha iyi olur
Duriskonunannesiii NmalkoC Benimkiler böyle acemi işi olmuştu ,sizinki bayağı bayağı iyi olmuş , gerçekten çok eğlenceli ben şeker hamurunu hazır aldım evde yapmayı bilmiyorum ama sadece şekil verdim siz evde hazırladınız sanırım onu da ,tarifini almak isterim ☺️
NmalkoC Duriskonunannesiii bence güzel olmuş canım seninde eline sağlıkk yani daha önceden yapmamış olmana rağmen gayet güzel duruyor