Hanımlar bebeğim 1 haftadır. Emdikten sonra vs öksürük tutuyor. Yarım saat kadar sürüyor ama gece 1 defa oluyor bu öksürük durumu bazen üzerine kusuyor. Gün içinde öksürme olmuyor belki 1-2 defa tek seferli o kadar ateş burun akıntısı vs hiç bişey yok öksürdükten sonra gece hafif sesinde kısılma gibi oluyor. Çocuğumda ne var çözemedim başına gelen var mı ? Ben reflüden şüphelendim ama hiç bilmiyorum biz bir hastalık durumu geçirdik o yapar mı yapsa diğer belirtiler de olmaz mı sadece 1 kez krizli öksürük var ve arada çok nadir hapşırık