Benim kız tam anlamıyla her şeyi anlamaya başlayalı 5.30-6 aylık olalaldan beri bırakıp önüne oyuncak koyup gidemiyorum bir yere yokluğumu fark etti mi ağlıyor sürekli. Uyumadığı saatler sürekli kucağımda taşıyorum adam akıllı hiçbir iş yapamıyorum o uyanıkken. Nasıl oyalayabilirim çözümü nedir sizin bebekler nasıl.? Yanında ben olmamı istiyor gidince ağlıyor .yanındayken oynuyor oyuncaklarıyla. Şu an on aylıyız şu huyu gerçekten beni çok yoruyor. Sizde nasıl kızlar durumlar