Merhaba arkadaşlar, öncelikle hepinize ailenizle çocuklarınızla mutlu sağlıklı huzurlu bir yaşam diliyorum . Benim sizlere bir sorum olacaktı 14,5 aylık kızım var ilk çocuğum ve henüz yürümeye başlamadı . Emekliyor , bir yerlerden kalkıp tutunarak yürüyor , ellerimizi tutarak uzun süre yürüyor fakat yürümeye teşvik ettiğimizde desteksiz duramıyor direk oturuyor alıştırmalar yapıyoruz ama cesareti kıramadık bir yol izleyemedik, insanların bir sorun varmış gibi davranmaları da cabası . Var mı böyle bir durum başına gelen , normal mi ya da yürümesi için neler yaptınız yardımcı olabilir misiniz 🙏