4 ay 23 günlük 2 akşamdır ağlayarak geçiyor uykuya. Normalde 2 kere kalkardı geceleri şimdi 3-4 kez kalkıyor sürekli huzursuz ağlıyor alt dişleri çok şiş dişlerini kaşıyor sürekli. Kucakta ayakta durmak istiyor asla yatmıyor evde gezmek istiyor zıplamak istiyor. 1 haftadır yüz üstü yatırıyorum ayaklarını tutmayı öğrendi uykusunda sürekli ayaklarını tutup uyandırıyor kendini ya da emziğiyle dişini kaşıyor. Hangi oyunları oynatıyorsunuz sizler nasıl vakit geçiriyorsunuz? Gün içinde belli rutininiz var mı