Kızım 2,5 yaşında nerdeyse 2 haftadır ishal ilk gün ateşi oldu sonra ishal başladı acile gittik hafif bağırsak enfeksiyonu var ilaca gerek yok dedi bi kaç sonra geçmedi bi kaç kere de kustu bi daha gittik acile bu sefer antibiyotik bulantı ilacı ve probiyotik verdi günlerdir kullanıyorum hala geçmedi ishal ve iştahı hiç yok. Enterogermina kids kullanıyorum toz probiyotik almıştım içmedi diğerinin tadı olmadığı için içiyo. Bu kadar uzun sürmesi normal mi? Yarın çocuk dr na götürücem