Glcblt merhabalar ben uzman ya da doktor değilim, bu konuda alerji diyetisyeninden yardım almıştım ve çok faydalı olmuştu. Evet çok araştırdım baktım okudum Bülent Enis şekerelin hastalarına uyguladığı yöntemi denedim ek gıdaya erken başlattım oğlumu 4.5 aylıktı düşünün alerjik besinleri de verdim korkmadım . 3 gün kuralını sadece süt ürününde yaptım şu an 8 aylık . Mukus olayı ek gıda ile geçiyor , bizim alerjik pişiğimzi var hala o geçmedi geçer herhalde diyorum kendi kendime . Yoğurt peynir yiiyor şükür kesmedim pişik ya da huzursuzluk için hatta hala gece bazen huzursuz . Anladığım şu ki herşeyi alerjiye bağlamamak Lazım çocuk bu bazen huzursuz bazen gazlı olabilir . Kafaya takmayın ne olur sizin de bizim gibi hafif belirtileriniz varmış çok işin içinden çıkamazsanız kesinlikle bir alerji diyetisyeni ile yola devam edin ben Ecem hanım olmasa belki hala diyette idim çünkü doktorlar diyet yaptırıyordu gereksiz yere. Diyet çok ağır bir yöntem . Gerekli mi gerçekten iyi bir uzmandan görüş alın