kediyiyensatanist_fare İyi geceler hanımlar bebeğim 7 aylık oldu henüz sürünemiyo normal mi kizlar ya içime dert oldu sizin bebişler kaç aylık nasıl ne zmn sürünüp emeklemeye başladilar.?
trinityy kediyiyensatanist_fare emeklemek bir gelişim basamağı değil, sürünüp emeklemeden yürümeye başlayabiliyorlar
sinoli kediyiyensatanist_fare Sürünmeyi hatırlamıyorum da 10 aylıkken emekledi bazı bebekler de emeklemesen yürüyorlar kafanıza takmayın bence🫶🏼
gulceebrar kediyiyensatanist_fare 10 aylık olacak bebeğim hala emeklemiyor ama kendi istediği yere ya poposuyla gider yada uzanıp döne döne gider yada uzanır istediğini alır. Yani normal her bebek emeklemez direk yürüyedebilir. Bende emeklemeden yürümüşüm tercih meselesi benim bebeğim yüz üstü uzanmayı sevmiyor muhtemelen ondan emeklemek istemiyor😄
Mlk39 kediyiyensatanist_fare 9 aylık olucaz bizde sağa sola sönüyor yüz üstü koyduğumda bağırıyor ağlıyor yüz üstü asla dönmüyor bizimde 😑😑😑
kediyiyensatanist_fare gulceebrar benimki tek tur dönüyo yüz üstü kalıyo bir süre sonra sıkılıp çığlığı basiyo 😁
atlasmommm gulceebrar kızlar bebeklerin bunları yapmayı canı istemiyorrrr korkmayınnnn💕💕💕ne zaman isterse o zaman şaşırırsınız işte 😂
Marsila kediyiyensatanist_fare bugün 10 aylık oldu kızım hiçbir emekleme emraesi olmadığı gibi yüz üstü koyunca kıyamet kopuyor umarım artık kendi başına emekler yürür ben de ardına koşar kilo veririm ben de korkuyorum sürekli aaa daha emeklemiyor mu emekleyecek ki yürüsün gibi boş laflar duymaktan sıkıldım
Zeliff kediyiyensatanist_fare benim kızım 8 buçuk aylıkken daha yeni dönebilmişti😅 endişelenme her bebeğin farklı bir zamanı vardır birini yapınca öbürleri arkasından geliyor zaten.
Poncikkkk kediyiyensatanist_fare cok fazla kucakta kalıyorsa emeklemez yere bırakın önüne sevdiği oyuncağı koyun yada dikkatini ceken başka bişey o aylarda poset telefon kumanda mutfak kapları ilgisini çeker yüz üstü bırakın sürekli emekler her çocuğun gelişimi farklıdr kimi çocuklar 40 günlükken bile pusette durmazlr
kediyiyensatanist_fare Poncikkkk yok valla tek tük kucağa alıyorum o da meme dışında kucak için ısrar etmiyo çok şükür her yolu denedim yok yere yapışıp duruyo 😁
Marsila kediyiyensatanist_fare Boşver ya milleti ben takmaycam diyorum her defasında korkutuyorlar ya
bana1cocukyetti kediyiyensatanist_fare Normal, benimki 11 aylık yeni emeklemeye başladı anca kaldırdı hanımım totoyu galiba😂🫶🏻 endişelenme. Doktoruma sorduğumda belki emeklemeden yürüyecektir, hiçbir sorun yok demişti
bittercikolata__ kediyiyensatanist_fare ne zaman emeklemisti tam hatırlamıyorum ama gorumcemde korkuyordu emeklemiyir diye kızını sonra emeklemeden direk yürüdü bu şekilde de olabilir
kediyiyensatanist_fare bittercikolata__ benim yeğenim 2 aylıkken dönüyodu cidden bebekten bebeğe degisiyo
gulceebrar atlasmommm bende öyle düşünüyorum emeklemesi için zorlanıyorum yürümek istiyor zaten sürekli evin içinde yürütüyoruz ☺
zeyaslmel kediyiyensatanist_fare 8 aylık komonda gibi sürünmeye 10 aylık emeklemeye başladı 15 aylık yürümustu