Merhaba, kilonuzu korumayı nasıl başarıyorsunuz? Diyetisyen ile istsdiğim kilolara yaklaşmıştı bir sene önce koruyabileceğimden emin olmadan. Diyet süreci çok sıktığı için (ki 2 aylık bir süreçti aslında🙈) daha devam etmek istemedim. Koruyamayacağımı da az biraz kestiriyordum. Ara ara durup önüne geçmeye çalıştım diyetlerle ama yok yani eski listeleriyle de olsa aralıkllı oruç vs de olsa yine de 3-4 gün maksimum ilerledim sonra bir daha geri. Bir ileri iki geri oldu hep. Şimdi geçen sene diyete başladığım kiloma döndüm hatta izinde olsuğum için geçiyorum bile o kiloyu sanırım. Ve beni aşırı rahatsız ediyor. 7-8 kilo verebilsem muhteşem hissedeceğim fakat yapamıyorum kendi başıma🥺 şimdi izindeyim mesela evimi düşünüyorum diyetisyene başlasam diyorum ama bu defa evde durup istediğim şeyleri yemeden keyif alamayacakmışım gibi bir his oluyor. Duygularımla yeme ilişkisi çok karışıtor birbirine. Online diyetisyen denesem diyorum ama kendime yine güvenemiyorum bu konuda irade açısından. Evime döndüğümde bir daha diyetisyene mi başlasam sizce? Bunun bir döngü olmasını da istemiyorum oy😭