ikievlat Mayıs sonu doğum yaptım yenidoğan boyu 2 hafta ancak kullanmışımdır. Ben o dönem sıcak da olsa tek kay uzun kollu veya tulumlar giydirdim. Sıcak olduğu için alttan zıbına gerek yok ayrıca ama belki ilk doğduğu günler giydirilir. 5 alt üst takım veya tulum ayrıca bir kaç zıbın yeterli bence, bana yetti :)