MucizemGeldi3545 Kızlar ben 2,5 ay önce doğum yaptım. Bi haftadr göbeğimde ve yanlarımda catkaklar cıkmaya başladı. Kilo da almıyorum, cok da yemiyorum. Neden olur ki, başına gelen var mı ?
Hohomoromu MucizemGeldi3545 zayıflamaya baslayncada çatlaklar baslıyor bazı vucudlarda karın boşalıyor dogumdn aonra catlak oluyor gebelıkte olmuyor dogumdan sonra olabiliyor benmde oyle oldu gebelıkte hıc yok dıyecek kadar çatlak oldu zayıflamaya baslaynca daha cok catlamaya basladm
Siyahbeyazl MucizemGeldi3545 Bende 9 ay boyunca bir tane catlak bile yoktu, dogumdan bir saat sonra bakarimki heryer kirmizi catlak dolu mallesef
MucizemGeldi3545 Siyahbeyazl yaa seninde kötüymüş, hamileykende yoktu 2,5 aydır da yoktu bi haftadr cıkıyo işte, nasıl önlem alıcam bilmiyorum
MucizemGeldi3545 Siyahbeyazl ya bende takmıyorum ama doğurduktan sonra olunca dedim bende bi gariplik mi var acaba