Merhaba benım bebegım de aynıydı sağıp verıyordum sol mememi tutamıyordu sağ tarafı da tutuyordu zar zor ve emzik tutmuyordu daha sonra emzirme desteği aldım hergun mememi yatarak kucakta denedim pes etmedim tutmaya başladı emzik olarak da kesinlikle avent in al onu her çocuk tutuyor onu da tuttu çok şükür biberon yerine kaşık varmış onu denersin dedi biberon alışmamalı için ona gerek kalmadı çok şukur