Hsssss Kızlar merhaba oğlum 20 aylık bexi bırakmak istiyor sürekli çekiştiryo çiş diyo vs bırakma sinyallerini veriyo fakat henüz emiyor sizce önce memeyi mi kesmeliyiz
Aslicamm Hsssss bence bebeğin durumuna göre karar verilir ama genelde ayrışma yasandiktan sonra daha rahat oluyormuş memeden ayırma, yatağı ayırma gibi bi de iki yaş oncesinde bez bırakmada geri dönüşler olabilirmiş. Ben 24. Ayda memeden kestim 27de bezden