Merhaba kızlar sizlere danışmak istediğim bir konu var . Bebeğim 16 aylık erkek , görümcemin kzıda 17 aylık . Bir araya geldikleri ortamlarda sürekli kızı çocuğuma vuruyor ama anne ve babası asla tepki göstermiyor . Bu durumda nasıl bir yol izlemem lazım ? Çocuğum kendini savunmuyor ve onu her gördüğünde huzursuz olup ağlıyor . Kayınvalifemlerde bu durumda sürekli görümcemin kızını pohpohlayıp arkek gibi maşallah diye övünüyor. Oğkumdan fiziksek olarak çok daha güçlü bir çocuk olduğundan sanırım dahada korkuyor. Kızlae ne yapmam lazım nolur yardım edin ya