rtako Merhabalar 21 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan bir hafta sonra kontrole gittim doktor dikişlerime iyi baktığımı söyledi. Şu anda oturduğumda çok fazla batma hissi oluyor yada pedim değdiğinde ağrı oluyor. Normal mi kızlar ?
alieray2608 rtako evet bende de oluyordu iyileştiği için hafif kaşıntıda olur temiz tutmaya çalışın, baticon ile silin
Minikcee Şüpheniz varsa mutlaka gidin gösterin bende normal sanmıştım ama dikişlerim patlamış ve yanlış kaynadı şimdi ya ameliyat olucam ya diğer doğumu bekliycem düzeltilmesi için