Sevgili meslektaşlarım ben ücretsiz izne çıkmıştım 5 ay sonra Mayıs’ta başlamış bulundum rapor aldım 6. Aya kadar sonra işte yazın paramı alayım diye ( ev aldık çok borcumuz vardı bu yüzden) sormak istediğim şey şu Eylül’de tekrardan ücretsiz izne çıkıp Hazirana kadar çalışmayacam ancak bu mümkün mü bir arkadaşım canımı sıktı işte artık başladın daha çıkamazsın diye bebeğim 10 aylık oldu bugün aklıma takıldı ya 🥺