Merhabalar, bebeğim prematüre doğmuştu. 2645 kg 47 cm. 2,5 aylıkken alerji tanısı konuldu, bir ara laktoz inrerolansi denildi. Diyetler yaptim, emzirdim. Verilen mamaları yemedi. Ek gıdada deneye deneye devam ettik alerjisi bitti belirtiler yoktu. Minyon bebek diyordu doktorlar. En son 2 yaşında gittiğimizde de minyon denilmisti. Bir ara hastalandi kilo kaybetti o ara hem çocuk doktoruna hem gastroenterolojisine gittik. Küçük kaldığıni ama mama ile toparlayabilecegimizi, günde 3-4 defa kaka yaptigi icin laktoz intorelansi olabilecegi soylendi. Dikkat ederek beslemeye devam etsem de mamayi asla yemedi. Cuma günü sağlık ocağında tartıda 10 kg , boy 85 cm çıktı. Hemsire 1 yas gibi boyle olmaz, besleyin siz bilinçli ailesiniz bu çocuğun hali ne böyle istemiyoruz takip edicez dedi. Artık bu çocuğa kilo aldirman lazim senin performansın önemli dedi. O kadar üzgünüm ki ne yapacağımı bilemiyorum. Ek gida döneminde bütün tatlara alistirdim ama simdi cok secen bir cocuk. Istemedigini hemen tükürüyor. 30 aylik ben yicem diye bana da yedirtmiyor ben aradan kaşıkla iteliyorum bazen cok sinirleniyor. Cok stresliyim ne yapabilirim bunalımı giriyorum her doktor sonrasi. Bir çocuğa bakmayi beceremedim. Okuyanlara teşekkürler uzun oldu ama belki bir akıl veren olur diye yazmak istedim. Akil akıldan üstündür. İlgilenen herkese teşekkür ederim.