Kızlar bebeğim suan 3 AY 1 haftalık. 1 aylıkken reflüsü var dendi. Biberonla anne sütü alıyor. İcine bebelac gold thickener koyuyorum kıvam arttırıcı. 2.ayda nerdeyse yoktu kusması. Su son 1 haftada sürekli kusmaya başladı.. Azalacağına arttı kusma varmı böyle bişey başına gelen