Bebegim 5 aylık olacak bu damlayı aldım ama nasıl kullanılır bilmiyorum geçmiş postlara da baktım net bir şey göremedim doktora sorup öğrenen var mı? Kilosuna göre diyenler var ama kullanım şeklinde yetişkinler için 10 damla diyor 7 kilo çocuğa 7 damla fazla değil mi bu durumda