betulcelozk Merhaba arkadaşlar, kızım 11 aylık, hala pipetle sıvı içmiyor, çok yol denedim sadece ısırıyor ve oyun yapıyor. Munckinin alışstırma bardağını aldım ama maalesef. Sizin önerileriniz neler sizler nasıl alıştırdınız?
metehaninannesiiii betulcelozk eger çocuğunuz uflemeyi biliyorsa bardağın icine su koyun pipetle uflemesini soyleyin ben o sekilde öğretmiştim
Turuncgil betulcelozk ben internette görmüştüm onu denedim 2 seferde kaptı. Pipete biraz sıvı girince parmakla bir tarafindan kapatip diger ucunu agzina verin parmağını ac kapa yaparak yavaşca agzina gelmesini saglayin
nadidelifora betulcelozk pipetten birşey geleceğini anlamasını sağlayın. Şöyle ki önce siz çekip parmağınızla bastırın pipeti. Sonra bebeğin ağzına degdirip elinizi çekin ve oradan ağzına su gelsin. Sonra zaten çekecektir. Bu şekilde alistirdim bebeğime ben.
feyzas betulcelozk Ben de yaşadım aynısını. Oğlumu kucağıma aldım mumchkın suluğuda elime aldım ona göstererek içtim. Ben içerken o da istedi öyle öyle öğrendi. İki günde alıştı. Diğer yöntemler bizde işe yaramamıştı
betulcelozk metehaninannesiiii bebeğin üflemeyi biliyor ama üfleyince ona suvı gitmiyor. Hatta bir ara oyuna cevırfı üflemeyi
metehaninannesiiii betulcelozk bazen uflerken yanlışlıkla genize kacabiliyor oğlum da oyle oldu sonra farkına vardi suyun nasıl geldiğini kenfi kendine öğrendi
fenotippp @betulcelozk ben ilk kızıma öğretirken annem bunu em dedim o da direk emdi ve şu gelince olayı çözmüştü siz de deneyebilirsiniz
betulcelozk nadidelifora aaaa tamamdır internet de öyle diyordu da ben poşetin ağzını kapatmamışım, böyle deneyeceğim teşekkür ederim 🤩
betulcelozk feyzas benim ozaman biraz biraz saburlı olup bu şekilde de denemem lazım ben pes ediyorum hemen sanırım bir kaç gün denemeliyim
Gamze-mira betulcelozk 14 aylık kızım bu arada 11. Ayında başlamıştım öğrensin diye kendimi parçaladım yok pipette su biriktirdim çektirmeye çalıştım falan hiç biri olmadı sonra dün munckin var bizde de o kadar kullanmıyoruz ki oyuncaklarının arasındaydı bir anda alıp kendi emdi asla göstermeden etmeden bazı şeyleri biz göstermeden kendileri yapıveriyorlar 😅 bir arkadaşım şey yapmıştı yumurta sarısının yarısını verip sonra suluk sunmuştu birde şey yapanlar var pipetin içine su biriktirip emmesini sağlayıp olayı çözmesini sağlayanlar
betulcelozk Gamze-mira bende bardağı vereyim o zaman eline ama işte atar kırar diye korkuyorum bizde de mucki var da. Bakalım birkaç gün eline vereyşm öyle
Bebegimben1 betulcelozk bende su içmek istedigi zaman hep önüne verdim aynı sulugu hüppp diye içime cekerek gösterdim bilmiyorum öyle mi öğrendi ama benim kızımda hep ısırıyordu hatta sulugun uç kısmında su birikiyor ya o suyu susadigi zaman ısırarak içiyordu öyle alışmıştı 😂 sonra alıştı ama istisnasız her gün her saat eline verdjm
sedaozan betulcelozk yani neden taktınız ki bu kadar eninde sonunda öğrenir 😅 oğlum 20 aylıkken falan öğrendi. Çok denedim ama inat ediyordu resmen poşeti sokmuyordu ağzına en sonunda suluğu hep ulaşacağı yere koydum kendi alıp içti
betulcelozk sedaozan ya pipetle sıvı içerse içeçek içmesi çok daha kolay olur diye. Biz çok seyehat ediyoruz . Açıkçası biraz daha kolaylık olur diye
kahvepres betulcelozk ben her öğln soğuk kahve yaprmm oda cok istyrdu ben ona karadut öznü sulndrp veryrm baktm pipetle kendsi hemen icti heralde cok özenmş 🤣
Sedaaa55 betulcelozk ben ilk önce bi bardağa su koyup pipetle kendim üfleyip geri çekmeyi gösterdim. Sonra ona verip hadi gel hüüüp yapalım diye diye alıştı
ArdeninAnnesi3322 betulcelozk ben meyve suyu ile öğrettim, pipeti aldı ağzına ben kutuyu sıktım alttan, sıktıkca meyve suyu ağzına geldi, o şekilde kendisi çekmeye başladı, aklınızda olsun
neyapalimsimdi betulcelozk 7 aylıkken emzirdikten sonra memeyi ağzından çıkardığım gibi suluğu soktum ne olduğunu anlayamadı emmeye devam etti ve su geldiğini farketti
Mrvsmt2502 betulcelozk o suluğun pipetinin çekişinin çok sert olduğunu okumuştum önce normal pipet verin alışınca onu verin bence. Kızım yeğenimin pipetli suluğunu incelerken kendi kendine öğrenmişti ben öğretmemiştim ama çekişi kolay bi suluktu
simiyyy betulcelozk normal bardaktan içiyor mu? Ben hiç vermedim bebekken pipet mimet şuan üç yaşında sanırım iki yaştan beri falan pipet kullanabiliyor. Zamanla çözüyor yani