Kızlar merhaba 2 kere oldu daha gece uyaniyor beni cagiriyor karanlikta goremiyorum tabi kanadigini elime sıvı gelnce anladim kanadigini 2 kere oldu ilkinde acile goturdum ama burnu kuruysa kılcal damarları catlamistir dedi kizim burnunu hic temizletmez hergun banyo yaptırırm ancak o sekilde temizlerim burnunu ama tekrar tikaniyor buharda tutturmuyor spreyde sıktırmıyor bende burnu tikali oldugu icin oldugunu düşündüm ama bugun banyo yaptirip yatirdim burnunuda acmistim yanima geldi agzi yuzu elleri kollari hep kan olmus yikadim geçti smdi kanamıyor kbbye goturcem acildeki doktor gerek yok dedi ama goturmek istiyorum ama burnunada dokundurtmuyo nasl bakacaklar blmiyorum basina gelen varmi