Arzucln merhaba size bir şey söylediğim belki bunu duymak hepimize iyi gelir
Öncelikle uyuyan bir yok yani derim derin saatlerce uyuyan bir yok bu tamamen ınfulencerler tarafından uydurma size gösterilen bir aldatış önce bunu bi kabul edelim herkes aynı durumda ama bu uyku eğitimi saçmalığı ile iş birliği yapan herkes uyuyor diye öyle güzle anlattınki herkes de sandı ki uyuyor bebekler gerçekten hayır uyumuyor sadece bazı bebekler kolay uykuya geçiyor bazıları çok zor günlük aile dinamiği veya Tv tabletehiç olmadı kalabalığa maruz kalan bebek zaten algıları yeterince açıldığı için uyumaması çok doğal kimse canını sıkmasın bir noktada uyuyor hepsi ama ağlıyor ama sallanıyor ama emerken veya yorgun düşüyor kendi kendine uyuyor bu zamanlar bir gün bitecek öyle düşünün herkese sevgiler :)