Oğlum 20 aylık alerjileri var bazen gıdalara bugünde alerji şurubu içirmek için baya uğraştım içmek istemedi ve araçta yoldaydık uyumadan içireyim çünkü yolda uyucaktı. Şırınga ile içiriyorum başka türlü mümkün değil içmemek için çok direndi yarısını bir şekilde içirdim diğer yarısında elime vurdu ilaç düştü vs. En son ilacı ağzına sıktım ağlamaya başladı ve nefes borusuna kaçtı kabus gibiydi araçtan indik nefes alıyor ağlıyor sırtına vurdum bir yandanda sakinleştirmeye çalıştım sonra kustu meme diye ağlamaya başladı bu defa bir daha kustu. Vicdan yapıyorum ilacı vermesem bütün gece uyuyamayacak bağırsak tepkimeli alerjisi aşırı gaz reflü ishal oluyor. Şuan uyudu ama bir şey olur mu diye korkuyorum kusması normal mı acaba.