ecrineymen Hayır. Çünkü dini konuların hepsi, soyut kavramdır. Çocuklarda soyut kavram bilinci bu yaş grubunda oluşmaz. Anlamlandıramaz.
Bir de nasıl anlattıkları bilinmez. Allah çarpar, günah, yakar tarzı seyler söylerler ise gereksiz korkulara kapılır.
Yani anlamlandıramadığı göremediği ve kafasında oturtamayacağı kavramları öğrenme yaşı bu yaş değil. Ben doğru olanın, 9- 10 yaş ve üzeri olduğunu düşünüyorum.
Bu yaş grubunun daha çok enerji atacağı, inxe ve kaba motor becerilerinin gelişeceği etkinlik oyun ağırlıklı okullara kreş, anasınıfı tercih edilmesini doğru buluyorum.