sessi kan değerlerime baktı d vitamnini biraz düşmüş dedi normal her şey dedi bugün de söyledi bunda korkulacak bişey yok genelde hep böyle geliyorlar hiç birinin altından bişey çıkmıyor dedi d vitamini verdi korkulacak bişey yokmuş yani vitaminlerle alakalı büyük bir kısmı için rahat etsin 🩷🥰