Kubraaybars 1 yasina hirene kadr ayni sekildeydim 9.aya kadr 2 3 caynkasigi uerdi sadece agzini kilitler yada tukururdu acsa bile…9.ayankadar tadım.zaten onemli degil dedi doktor 9.ayi gectik kati gida yemezdi hic.yersede corbalarin icinde ayriyeten asla.kabukmetmezdi 9.ayda ilk zaten bebekelrn degerlerine bakiyorlar degerleri normal dusuk ckmadi hic bsey…1 yaş oldu halen ayniydi adam akilli 1 öğun bile guzel yemezdi..acaba cgnemeyimi blmiyor cgneme.refleksimi gelismedi diye cok canim skılır oldu bu duruma 12.5 aylikken aylik kontrole gttgmde bsey yediremiyorum dedm artk doktora bikac surup verdi 1 ini sadece 6 gun kullandik dierini 1 ay bitanede iştah açici surup onerdi ilac degil.gida takviyesi idi maşallah duzeldi suan 3 ana 3 ara öğun yapiyor kati gidayi corbasiz ayriyeten yer oldu…doktorunuzla.paylasin bu durumu mutlaka yardmci destekleyici bi onerisi olacaktr size..degerlerine bakildimi ayrica?demir dusuklugu istahsizlik yaoar reflu olan bebekler genelde tukurur agzina aldiklarini..kum.doken bebekler hic belirti vermezmis mesela sadece istah sorunu olurmus belki yapisi oyledir belkide altinda baska bi neden vardir.demir,deger dusukligu vs gbi doktr yardmi alin.yoksa bu surec yipratiyor insani..birde zorlamayin asla yemek icn tamamen yemek reddi yapiyor.donem dönem gecixi olarak dislerdende istahsiz olablir ama uzun sureli olmuyor tabi cikcagi zaman bi sure bu durum.