brvnkr Kızlar bebegım akşam hep bezı dolu olurdu artık hiç Yapmıyorum sabah bakıyorum boş bezı niye öyle oluyor havalar çok sıcak olduğu için mı bılemedım. Panık oldum bi anda. Su mu vermem kazım susuzmu kalıyor
sofyayolda brvnkr Suyu sütten karşılayacak daha çok emzirmeye çalışın ve su vermeyin doktora danışmadan
sevvgi brvnkr sık sık emzirin. Sıcak olduğu için terle atıyor. Bu aylarda suyun hiç bir yararı yok bebeklere
brvnkr balyank_-089 ıkı gündür meme reddi yaşıyoruz fazla emmıyor akşamları uykusu çok ağır oluyor uyandıramıyorum
D_deniz brvnkr emmiyorsa su değil mama takviyesi vereceksiniz tabii bunu da doktora danışarak kilosuna bakacak ıslak bez sayısı falan derken mama desteği isteyebilir emmiyorsa az emiyorsa su napsin ki bebeğe daha çok kilo verir
brvnkr tubasd evet az emıyor bide dün sabah bezını açtım az ıdrar yapmıştı rengı pembemsiydı. Ondan biraz korktum sütüm az mı bılemıyorum
sadelim brvnkr doktorunuza sorun bazı bebeklere verin diyor doktorlar bazen gerek yok diyorlar oğlum dört aylık olacak 3. Ayından itibaren günde bir iki kaşık içriyorum hava çok sıcak diye
HE-SEN-COK-BILIYON brvnkr bol bol emzirmeye çalış canım 2 3 çay kaşığı falan su verebilirsin bende veriyordum
Balbademim06 brvnkr gece daha az emzirmeden kaynaklı bende yaşıyorum 2 ayımız bitti gece uykusunu bölmemeye çalışıyorum ¾ saat uyuyor sonra emzirirken uyuyor bu sefer sabah bezi koyu renk alıyor.
imaddesi brvnkr mama ile destekleyin beslenmesi yetersiz olunca idrar pembe olabiliyor. Dr a danışmanızı tavsiye ederim
HE-SEN-COK-BILIYON brvnkr benimki 2 2.5 aylıkken başladı şuan 5 aylık 2 haftadır iyidi benimkide yine başladı