birprensannesi41 havalarda sıcak doktorlar vermeyin diyor bende korkuyorum su verilmeli mi veriyomusunuz napiyim ay akıl vernnn
minikmucizemaak birprensannesi41 Hayır 4.5 aylıkken falan 1 çay kaşığı kadar başladım. Doktor ne zaman verebilirsin derse o zaman verdim, çevrem de çok tepki veren oldu. Su ver içi yanar gibi. Asla vermedim, anne sütü ona yetiyor zaten. Ki daha 41 günlük çok küçük.
sevvgi birprensannesi41 hayır gerek yok aldığı mama yada anne sütü ona yeter. erken verilen suyu sindiremezler bağırsakta kabızlık yapar. altı aydan sonra ek gıdayla birlikte vermeye başlayabişirsin
cokbilmismom birprensannesi41 hayır tabi ki hiç gerek yok. Anne sütü su zaten onlar için tüm ihtiyaçlarını karşılıyor, mama yiyorsa zaten su ile yapılıyor. Midesi minicik zaten benim doktorum su vermeyin emmeyi reddeder dedi mideleri küçücük olduğu için onunla doyarlarmis
azrasmommm birprensannesi41 3 aya kadar vermedim ama kış bebeğiydi benimki. Havalar ısınınca az az vermeye başladım. Yine sana kalmış ama çay kaşığınım ucuyla çok az ver verirsen de canım. Bebeklerin vücudunun büyük kısmı Sudan oluştuğu için ve mama anne sütünden de su aldığı için sıvı zehirlenmesi olmaması adına bebeklere su vermeyin diyorlar. Kana kana içmedikten sonra sorun olacağını düşünmüyorum. Mamayı da su ile yapıyoruz sonuçta. Kaynamış soğumuş su ver az az günde 2 3 defa damağı ıslansın bare bebişin
birprensannesi41 sevvgi bende oyle dusunuyorum sütüm sulu zaten suya gerek yok bencede ama yinede soriyim dedim bi😇
birprensannesi41 cokbilmismom kesinlikle aynı fikirdeyimde işte cevremdekiler kafamı karıstırınxa bir sorayim dedim cok sağolun🥰
iremaydmr birprensannesi41 doğduğu günden beri emzikle birlikte ağzına veriyprum birşey olmadı annemler zamanında ne yaptıysam yapıyorum doktorlar çok biliyormuş rolü kesiyor
ZeynepOzcan iremaydmr doktorlar çok biliyormuş rolü mü kesiyor :D ?? Peki siz daha iyi biliyorsanız buyrun o önlüğü siz giyin.
iremaydmr ZeynepOzcan evet geçmişte ki tecrübeler daha tescilli önlük giymeme gerek yok bizzat uyguluyorum 👋
ahafsa Bol su iç sen sutundeki su miktarı artar bebek susuz kalmaz. Hemde sütun olur. Çok terletme sıcak da durmasın bir şey olmaz canını sıkma