babygirlandmom Kizlaer 2 gun sonra 40 olucaz ama hala ic dikislerim dusmedi sizinki ne zaman dustu bu kadar uzun sürmesi normalmi distakiler 20. Gün dustu buda bitsin istiyorum artk😣
Aselikra babygirlandmom benim cok fazlaydi dikislerim ozelliklen ictekiler 40ımdan sonra dusmeye devam etti icerdekiler daha gec dusuyor genelde bir problem yoksa bekleyin
Ftmayldrm babygirlandmom biz 27 günlüğüz bnm dış dikişlerim bi hafta sonra alındı . İç dikişimin döküldüğünü farketmedim hiç nasıl oluyo acaba
Ozgezafer babygirlandmom benim hiçbi dikişim dökülmedi eriyen dikişti oyüzdrn nasıl oluyo bilemiyorum
babygirlandmom Aselikra bi problem.yok tabi camm ama artik rahat etmek istiyorum ister istemez acaba dikislere bisey olurmu.korkusu var
babygirlandmom hanifenal genelde dusenler uzun ipin dustugunu soyluyolar canm bende dis dikisimin dustgnu hic anlamdm bi baktm dikis yok
babygirlandmom Ftmayldrm bende dis dikisiminkini fark etmedim.camm acaba benmkidemi eriyenden ama ic dikislerim.hala.duruyo.yani
babygirlandmom Ozgezafer canm bende dıstakileri anlamadm dusen ipte görmedim bi baktm dikis yok olmus benmkide eriyen mi.oluyo.ozman
Aselikra babygirlandmom bu saatten sonra birsey olacagini sanmiyorm canim ya artik tutmustr dikislerin dökülür yavas yavas
hanifenal Aselikra ben sezeryan doğum yapalı 45 gün oldu öyle birşey görmedim ve ilk kez duydum gerçekten
Aselikra hanifenal ben normal dogumdan bahsettim benim dikislerim peceteye dokuldu hep. Neyi ilk kez duydunuz ?
hanifenal Aselikra aa tamam şimdi oldu. Ben sezeryanda iç dikiş dökülüyor anladım ondan dolayı şaşırdığımı belirttim 🙏🏼😊