ruya16 Kızlar oğlum 3 gündür ateşi var Doktor’a götürdum enfeksiyon cıktı bıde sürekli ağlıyo hıc durmadan rengıde ben Beyaz korkuyorum başka bşey vardır dıye ama kanda bşey çıkmadı
crknkzz ruya16 antibiyotigi yeni basladiysan 2. 3.gunden sonra atesi dusmeye baslar. Cok gecmis. Olsun yavrularimiz hasta olmasin.
yunusderintemel Benim bebeğimde de 5 olması gerekirken enfeksiyonu 100 degerinde idi hastahaneye yatış vermişlerdi serum Felan 3 gün yatmıştık.
crknkzz ruya16 hastaliktan rengi beyazdir kani temizse icini ferah tut 2 gun kullan antibiyotigi devam ederse tekrar goturursun. Yarin canlanir merak etme 🥲kac aylik bebegin. Benm. Kizimda. Oyle. Oldu antibiyotikten 2 gn sonra düstu atesi bogaz enfeksiyonu vardi
ruya16 crknkzz Benimkide boğaz enfeksiyonu antibiyotik verdı 3 gün kullan dedi geçmezse gel dedi 6 aylık bebeğim