Kızlar bbegim 1 yaşina gelince daha dogrusu 1 bucuga dogru tuvalet egitimi vermeyi düşünüyorum.çunki çok üzülüyorum butun gun bezle geziyor asla bekletmiyorum çok sık aliyorum altini ama sonucta her yaptiginda o an almıyoruz hiç birimiz çiş olunca.yani onu bezden kurtarmak istiyorum.eski postlara baktım 24 ay için bile erken diyenler var.yani erken olması dhaa iyi degil mi zaten.ben 1 yasinda ogrenmişim.eşimde aynı şekilde.merak ettim varmı bu yaşta ögreten?yada düşünen?