Arkadaşlar merhaba kızım 9 aylık ve 6 ayda bir çocuk kardiyolojiye gidiyoruz doğduğunda küvözde kaldığı için tedbir amaçlı .bugün kontrolümüz vardı doktorumuz yakında bir grip nezle geçirdi mi diye sordu bir kaç gün önce grip atlatmıştık.doktorumuz buna bağlı olarak kalbinde sıvı biriktiğini söyledi 5 gün sonra tekrar kontrole çağırdı daha önce böyle birşey yaşayan var mı sizce kötü birşeymi bu