mimi96 Spiral varken tampon kullanılır mı ya spiralin ipleri filan aşağıda ya ne bileyim spiral kayar mı
beyoglu67 mimi96 ben de regl kap kullanıyorum Bugun spiral taktirmaya gidicem Ben de korkuyorum bundan zararı var mı acaba diye
mimi96 beyoglu67 valla kullandım bugün internette araştırdım kullanılabilir diyo spiralin ipi daha yukarda kalıyor
beyoglu67 mimi96 ben spiral taktırmaya gidemedim ya Gitseydim doktora da soracaktım regl kap kullanabilir miyim diye Önümüzdeki ay gidicem nasip olursa Unutmazsam sizin kullanici adınızı, size de yazarım