pasaklisinkukuli Bu gün yıldız şubesine gittik elbise faaln bakmak için bi tane elbise sordum 5800 tl dedi yaa bu fiyata abiye alınıyor sıradan bir elbiseye bu fiyat çekilir mi instagramda bu elbiseler 1500 tl yazık gercekten saf yerine konuluyoruz
Selennnnnn pasaklisinkukuli Asla önermiyorum asla markaların bile çakmasını satıyorlar orijinaliyle neredeyse aynı fiyat Ankara Nişantaşı pazarında dolap uygulamasında yarı fiyatına satıyorlar etiketli.
Selennnnnn pasaklisinkukuli Batsınlar bi zahmet ama yine de tıklım tıklım her gittiğimde saçma bi şekilde 🤣
pasaklisinkukuli Selennnnnn benim eltim servislerini ulaşım aracı olarak kullanıyordu evden oraya ordan dikmene servisle gidiyordu 😀
Selennnnnn pasaklisinkukuli Ahahahahha ablamda dikmende oturuyor o da sosyete pazarının üst katında spora gidiyordu o servisle gidip geliyordu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣