Ruveydaa acemianneyim034 oğlum 6 aylıkken kestirdik. Kesilince 2 dakika ağladı o kadar 🤷 Sonrası normaldi. Bı sorun yaşamadık.
hunilimomy acemianneyim034 3 aylıkken falan kestirdik sanirim sadece islem sonrasi agladi sonrasında herhangi bir sorun yasamadik direk işlem sonrası yarim saat sonra besledim
medinekaplan acemianneyim034 9 aylıkken hem dil bağı hemde dudak bağı ameliyatı oldu oğlum süreç biraz zordu 15 dk sürdü işlem 3 gün boyunca arada ağlıyordu oda ağrı kesici veriyordum rahatlıyordu beslenmede bir Zorluk yaşamadık yani biz evebeyin olduğumuz için bize zor acaba canı acıyor mu nasıl olacak diye düşünmek zor
bsr9696 Benimde 8 aylık bende yarın kestircem biraz gerildim etrafımda var olup kestirmeyen de var pelteklik oluyir konuşmasında evet bide kız çocuklarında sevimli duruyor da erkek çocuğu zorbalığa bile maruz kalabilir ne yazikki