sahrabalam2 yok maalesef, ama çözümü daha da ilgilendim o zaman ilgim biraz azalmıştı kardeşten dolayı. Gece aynı saatte çişe götürdüm. Altına yapınca artık pijamanı ıslatma yatağını ıslatma dedim. Çişe kalkmak istemedi ağladı sürekli. Ben de kucağımda götürdüm lavaboya gözün kapalı kalabilir çişini yaptırıp geleceğiz sen uyumaya devam et diyordum ama kendinde cevap veriyordu tamam diyordu bir hafta öyle yaptım belim ağrıdı taşırken ama değdi geçti. Artık yapmamaya başladı. Ama o dönemde gündüz uykularında da yapmaya başlamıştı uykudan önce yaptırmama rağmen