Kızlar bebeğim 2 aylık olmaz üzere başlarda ödemlidir diye düşünüyordum ama şimdi emin gibiyim bebeğimin sol göz kapağı düşük 2.ay kontrolünde doktorumuza danışıcam ama burda bunu yaşayan var mı? Gün içinde tamamen açtığı zamanlarda oluyor ama şimdi fotoğraflara felan da bakıyorum genelde kapalı özellikle yorgun olduğunda uykuya dalmak üzere olduğunda ilk sol göz kapağı gidiyor. Yasayan anneler lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız