Kizlar merhabalar
18 aylık oğlumun 10 kelimesi var
Anne baba anneanne, aç, mama, şarj, dede, havhav, et, yogurt diyor. Yani net olarak söyledikleri bunlar. Ekran yok izlemiyoruz, sürekli iletişim halindeyiz.
Acaba bu aylarda kaç kelime olması gerekiyor ? Dil gelişimine destek için neler yapmamız gerekiyor?