edos123 Kızlar bebeğim emiyor ama uyurken de emziği çok çekiyor acaba aç mı diye düşünüyorum bilen var mı? Bebeğim 3 aylık
bittercikolata__ edos123 yok canım aliskanlik olduğundan oluyor. Mesela emziği çıkarsan ağzı gene emiyormus gibi hareket eder🤗 kızımda öyleydi uykusunda emziği çok emerdi
edos123 bittercikolata__ vallahi şaşırdım canım ya 3 aylık zaten bu ara çok emmiyor gibi geliyor o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
beautifulgirl_ Meraba 1 aylık oğluma emziği nasıl alıstırabilirim çok perişanım nolur yardım edin mememi emzik niyetine kullanıyor hep yara oldu gögsümün ucu. Bitanede kızım var onunlada ilgilenemiyorum ben bu emzigi nasıl tutturacağım