Oğlumun doğum günü için İnstagramda @costumedesing adlı sayfadan bir kıyafet diktirdim.beğendiğim bir modelin resmini gönderdim, yapabilir misiniz diye? Hemen evet yaparız 250 tl dedi.ben de inandım ve hemen ödeme yaptım. Sakın ola bu sayfadan bir şey almayın. doğum günü, özel gün diyip özenerek kıyafet almayın. Karşınızdaki kişiler müşteri memnuniyetini kesinlikle gözetmiyor.
bana verdiğim ölçülerde bi kıyafet göndermediler oğluma giydirdim çuval gibi durdu.kumaş kalitesi berbattı. İstedğim modelle alakası yoktu. Kadın iki dikiş yapabiliyorum diye kendini terzi zannediyor.resmen elbise sökülüyor.ve gömleğin yakası kesikti. Ben istediğim ölçüde gelmemesini problem etmedim.kıyafet içime sinmedi ama doğum günü de yaklaşıyordu.bu sebeple başka bir terziye tadilat ettirecektim ama baktım yakası kesik kesik bunu kabul edemezdim.kadınla iletişime geçtim durumu anlatıyorum kesinlikle yardımcı olmuyor.iade etmiyor gönderdiği ürünün arkasında durmuyor ve çok üslubu bozuk şekilde konuşuyor.çok pişmanım he bir de fatura fiş göndermiyor.yasal sayfa diye sayfa açmış ama kesinlikle yasal yollarla para kazanmıyor
Hakkımı sonuna kadar arayacağım.buraya da yazıyorum ki siz de güzel bebeklerimiz için bu tür yerlerden bi şeyler alırken 2 kere düşünün. Fatura kesiyor mu ürününün arkasında mı iade değişim yapıyor mu bakın