bittercikolata__ Sonsuz32 ay benimde öyle oldu kızımda yoktu ama şuan 3 aylık olduk o zamanlar bendede oluyordu yerleşme ağrısı dedi doktor. Gorumcemin 4 çocuğu var yerleşme ağrısı zor olur ablam gaz ağrısı gibi olur demişti gerçekten öyle oluyor